مهارت های کلیدی یک کارشناس منابع انسانی

1-برقراری ارتباط یکی از مهارت‌های مهم برای یک کارشناس منابع انسانی است.

2-یکی دیگر از مهارتهای کارشناسان منابع انسانی کمک به حل اختلافات در محیط کاری است.

3-کارشناسان منابع انسانی باید از تفکر انتقادی برخوردار باشند تا بتوانند با بررسی تمام جوانب یک مسئله، درست‌ترین تصمیم را اتخاذ کنند.

4-کارشناسان منابع انسانی به حجم زیادی از اطلاعات مهم یک سازمان و کارکنانش دسترسی دارند. به همین دلیل باید افرادی رازدار باشند.

5-در طول هفته جلسات متعددی با مدیران، کارکنان و کارجویان برگزار می‌کنند، بنابراین باید برنامه هفتگی منظم و دقیقی داشته باشند.

 

شاید این مطالب برای شما مفید باشد:

معرفی خدمات منابع انسانی کاران

گفتگو با فرشته پاریزی، هد هانتر و مشاور استراتژیک منابع انسانی

۹ نکته برای تقویت احساس ارزشمندی در محل کار

10 جمله ممنوع در کار !

مهارت های کلیدی یک کارشناس منابع انسانی

منابع ,انسانی ,یک ,باشند ,کارشناسان ,کارشناس ,منابع انسانی ,یک کارشناس ,کارشناسان منابع ,کارشناس منابع ,مهارت های ,کارشناسان منابع انسانی ,کارشناس منابع انسانی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات در گوگل دانافایل عاشقانه های یواشکی تلبین نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) پاورپوینت درس چهارم زبان دهم Until NO change to ON شاهراه جامعه مدرن معجزه خدا